اس ام اس عاشقانه
نوشته شده توسط : هادی تات

 

در بودنت به نبودنت و در نبودنت به بودنت مي انديشم ، اي بود و نبود من

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com


يه حساب تو دلتنگي هات برام باز کن ، شايد برنده ي کل دلتنگي هات شدم

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com


غزال خوش غزل تويي / شيرين تر از عسل تويي / بين تموم آدما / نگين بي بدل تويي

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com


بي تو دري بودم به برون ، نگاهي به کران و صدايي به کوير
اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com


کدام کشور را فتح کنم تا حاضر شوي مرا شهردار دهکده ي قلبت کني ؟

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com


من و مهتاب و شب و هواي عالي / عزيزم جاي تو خالي / عطر گل پر شده باز تو اين حوالي / من به ياد تو خوشم تو در چه حالي ؟

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com


تا وقتي ياد هم هستيم خدا تو قصه ها گم نيست / دلامون چشمه ي مهره ، حريص خاک و گندم نيست

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com


شاخه گلت سالها بود در ميان دفترت خوابيده بود ، بي اجازت امروز بيدارش کردم

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

همه بغض من تقديم غرور نازنينت باد ، غروري که لذت دريا را به چشمانت حرام کرد

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

خيالت راحت ، ديگر اشکي نيست که به بالينت بريزد و احساس را شکوفا کند ، تنها بغضيست که فرو رفتنش حسرت در چشمانم مي تازد

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

بريدم بند ناف دلبستگي را با قيچي دلسردي

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

رابطه ي قلبي دو دوست نياز به بيان الفاظ و عبارات ندارد . (جبران خليل جبران)ا
اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com


نماز عشق ترتيبي ندارد ، چرا که با نخستين سر بر خاک گذاردن ، ديگر برخواستي نيست . (ارد بزرگ)ا

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

اگر تنهاترين تنها شوم باز خدا هست ، او جانشين همه ي نداشتن هاي من است

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

تو کيستي که من اينگونه بي تو بي تابم ، شب از هجوم خيالت نمي برد خوابم ، تو چيستي که از هر موج تبسم تو ، بسان قايق سرگشته ي روي مردابم

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

دوست دارم هميشه از تو بنويسم بي آنکه در جستجوي قافيه ها باشم ، بي آنکه واژه ها را انتخاب کنم ، دوست دارم از تو بنويسم که مي دانم هنوز دوستم داري و هر سپيده دم يک سبد مهرباني از تو دريافت مي کنم

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

از ديار آشنايي پا کشيدن مشکل است ، از تو اي آرام جانم دل بريدن مشکل است

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

دل رو زدم به دريا ، زدم برات پيامي ، فقط براي اينکه ، نگي که بي مرامي


اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com
اي نگاهت پلي از مخمل و از ابريشم ، روزگاريست که تنها به تو مي انديشم

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

به پرستو نبايد دل بست زيرا که او نازک دل است ، و مي گريزد از ما ، مانند باد از سرما ، و فراموش مي کند تمام روزهاي باهم بودن را

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com


نه از قايق مي نويسم ، نه از زخم شقايق مي نويسم ، به ياد لحظه هاي با تو بودن ، به ياد آن دقايق مي نويسم

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

گر ز جهان بگذرم از تو نخواهم گذشت ، سر رود از پيکرم از تو نخواهم گذشت ، مردمک چشم من نقش تو بر خود گرفت ، ور همه جا بنگرم از تو نخواهم گذشت

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

مهرباني نقش هر نقاش نيست ، هر که نقشي را کشيد نقاش نيست ، نقش را نقاش معنا مي دهد ، مهرباني نقش يار است ، حيف که يار نقاش نيست

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

پاي من خسته از اين رفتن بود ، قصه ام قصه ي دل کندن بود ، دل که دادم به يارم ديدم ، راهش افسوس جدا از من بود

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

پيش بي درد دمي صحبت از درد مکن ، شاخ سبز دلت را به خطا زرد مکن ، مرد اگر نيست در آن شهر ولي کوه که هست ، تکيه بر کوه کن و تکيه به نامرد مکن

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

اگر شيري درنده در برابرت باشد بهتر از آن است که سگي خائن پشت سرت باشد

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

اين چرخ فلک عمر مرا داد به باد ، ممنون توام که کرده اي از من ياد

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

من آن ابرم که مي خواهد ببارد ، دل تنگم هواي گريه دارد ، دل تنگم غريب اين در و دشت ، نمي داند کجا سر مي گذارد

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

قلمي خواهم ساخت از ني باغ بهشت ، جوهر از شيشه ذات ، کاغذ از صفحه دل ، نور از شمع حيات ، تا بنويسم همه جا نام زيباي تو را

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

غربت را نبايد در الفباي شهر غربت جستجو کرد ، همين که عزيزت نگاهش را به طرف ديگري کرد ، تو غريبي

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

سلام عزيز مهربون اجازه هست بشم فدات ، اجازه هست تو شعر من اثر بذاره خنده هات ، شب که مياد يواش يواش با چشمک ستاره هاش ، اجازه هست از آسمون ستاره بچينم برات ؟

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

در آن غمگين غروب سرد تو از شهرم سفر کردي ، نگاهت برق طوفان بود و من افسوس مي خوردم ، شيار گونه هايم را گل اشکم نوازش داد ، و من از تو جدا ماندم ولي اي کاش مي مردم

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

هر وقت گلي را بو کردي هرگز بهش نگاه نکن ، چون اگه نگاهت را به خاطر بسپاره ، شوق دوباره ديدنت اون را پرپر ميکنه

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

بر سنگ مزارم بنويسيد آشفته دلي خفته در اين خلوت خاموش ، او زاده ي غم بود که از خاطر دوستان گشت فراموش
اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

دوري ز برم اي گل ريحان چه نويسم ، من مور ضعيفم به سليمان چه نويسم ، ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد ، با اين دل پر درد به ياران چه نويسم

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com
من يه نامه ي عاشقونه ام بازم کن ، محتاج کمي نوازشم بازم کن ، هرچند که سکه سياهم اي دوست ، در قلک دل پس اندازم کن

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

اگه از تو ننوشتم فکر نکن سرم شلوغه ، توي زندگي يه وقتا تنهايي رمز عبوره ، اگه از چشات گذشتم فکر نکن عاشق نبودم ، مطمئن باش توي دنيا دل به تو سپرده بودم
 

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com
پرستوها چرا پرواز کردين ، جدايي را شما آغاز کردين ، جداي بي وفايي قهر و دوري ، همه باشند گناه آشنايي


اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com
گاهي وقتا آدما در عرض چند ثانيه دل کسايي رو که دوستش دارن ميشکنن ، منو بابت اون ثانيه ها ببخش

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

هميشه وقتي گريه مي کني ، اوني که آرومت ميکنه دوستت داره ، اما اوني که با تو گريه ميکنه عاشقته

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

سلام به قاصدک هاي خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقايقهايي که محکوم به عشقند و سلام به تو که محکوم به دوست داشتني

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

چه مهمانان بي دردسري هستند مردگان ، نه به دستي ظرفي را چرک مي کنند ، نه به حرفي دلي را آلوده ، تنها به شمعي قانع اند و اندکي سکوت

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

بعضي وقتا زنداني کردن کبوترهاي قفس از هر کاري بهتره ، به شرطي که اون کبوتر تو باشي و اون قفس دل من

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

شکست عهد من و گفت هرچه بود گذشت ، به گريه گفتمش آري ولي چه زود گذشت ، بهار بود و تو بودي و عشق بود و اميد ، بهار رفت و تو رفتي و هرچه بود گذشت


اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com
وقتي دل تنها کالاييست که خدا شکسته ي آن را مي خرد ، پس چرا من به دست کسي که دلم را شکسته بوسه نزنم ؟

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

خواستم يک اس ام اس توپ واست بفرستم ، وسط راه منفجر شد همه فهميدند دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

هرگاه خبرهاي بد را به عنوان يک نياز به تغيير و نه يک خبر منفي پذيرفتيد ، شما از آن شکست نخورده ايد ، بلکه چيزهاي تازه اي از آن آموخته ايد . (بيل گيتس)ا

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

من و تو هر دو درگير يه حسيم ، همين حس غريب با تو بودن

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

گفتم که تو شيرين مني ، گفتي تو فرهادي مگر ؟ گفتم خرابت مي شوم ، گفتي تو آبادي مگر ؟ گفتم ندادي دل به من ، گفتي تو جان دادي مگر ؟ گفتم ز کويت مي روم ، گفتي تو آزادي مگر ؟ گفتم فراموشم مکن ، گفتي تو در يادي مگر ؟ گفتم خاموشم سالها ، گفتي تو فريادي مگر ؟ گفتم که بر بادم مده ، گفتي نبر بادي مگر

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

پاييز مي آيد ، زماني که خاطرات شيرين گذشته ي خودم را با تو به ياد مي آورم ، پاييز همچون بهار دل انگيز مي شود ، بيا و اينک مرا با خود به آن سوي درياها ببر ، شايد دگر براي پيوستن فرصتي نباشد

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

وقتي که بود نمي ديدم ، وقتي مي خواند نمي شنيدم ، وقتي ديدم که نبود ، وقتي شنيدم که نخواند


اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com
بدترين و خطرناک ترين کلمات اين است : همه اين جورند . (تولست)ا

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

هرگز در ميان موجودات مخلوقي که براي کبوتر شدن آفريده شده کرکس نميشود ، اين خصلت در ميان هيچ يک از مخلوقات نيست جز آدميان

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

خوشبختي فاصله ي اين بدبختي تا بدبختي ديگر است

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com


يک هميشه يکه ! شايد در تمام عمرش نتونه بيش از يک عدد باشه ، اما بعضي وقتا همين يک ميتونه خيلي باشه ، يک دنيا ، يک سرنوشت ، يک دوست ، يک خاطره

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com



در دردها دوست را خبر نکردن ، خود يک نوع عشق ورزيدن است . (دکتر شريعتي)ا

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com



اين اس ام اس رو واست فرستادم و الان خوشحالم ، چون مي دونم اسمم روي صفحه ي گوشيت افتاده ، حداقل يک ثانيه بهم فکر کردي و اين يک ثانيه براي من يک دنياست

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com



نازنين بدون تو دنيا رو باور ندارم ، با تو از رمز طلسم قصه سر در ميارم ، لحظه ي سقوط من دست تو مثل معجزه اس ، شب ميترسه از خودش وقتي ميگم دوست دارم

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com



خصلت آدما اينه که فراموشکارن ، اگه تو بري يکي ديگه رو در آغوش دارن

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com



زندگي مثل ديکته است ، هي غلط مي نويسيم و هي پاک مي کنيم ، دوباره مي نويسيم و باز پاک مي کنيم ، غافل از اينکه يه روز داد مي زندد ورقه ها بالا !ا

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com



بودنم را هيچ کس باور نداشت ، هيچ کس کاري به کار من نداشت ، بنويسيد بعد مرگم روي سنگ با خطوطي نرم و زيبا و قشنگ ، آنکه خوابيده در اين گور سرد بودنش را هيچ کس باور نکرد

 

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

چراغ دل تاريکم از اين خانه مرو ، آشناي تو منم بر در بيگانه مرو ، شمع من باش و بمان نور ز تو اشک ز من ، جانفشان تو منم در بر پروانه مرو ، سوختي جان مرا آه مکن ، اشک مريز ، از بر عاشق دلداده غريبانه مرو

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

زندگي تلخ ترين خواب منست ، خسته ام ، خسته از اين خواب بلند





:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 1 / 7 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: